3. og 4. klasse
Kirkeminiklubben er for børn i 3. og 4. klasse – både for dem, der har været minikonfirmander, og for alle andre, som har lyst til at være en del af et trygt og hyggeligt fællesskab.
I klubben er der plads til både sjov, ballade, grin og gode snakke. Vi ønsker at skabe et fællesskab, hvor alle bliver mødt med gensidig respekt, omsorg og glæde. Her må man være præcis den, man er.
Vi skal synge kristne sange, være kreative, lege, tage på små ture ud i naturen og opleve fællesskabet gennem hyggelige aktiviteter og spændende oplevelser. Vi samles omkring fortællinger fra Bibelen og taler om tro, venskab og livet – altid i børnehøjde og med plads til nysgerrighed.
Kirkeminiklubben er et sted, hvor nye venskaber kan vokse frem, og hvor børnene kan få gode oplevelser med hinanden og med kirken.
Vi glæder os til mange hyggelige timer sammen! Opstart efter sommerferien